Moderador: Moderadores
La captura es en...La Creueta? (espero acertar esta...) Es que me suena demasiado el paisaje...por aquí, si no me equivoco, el carril bici existente va unos 300-400 metros en recta hasta que tiene que hacer una curva muy cerrada para sortear la variante de la N-II, pasar por debajo de uno de los puentes de dicha carretera y volver a subir para volverse a encontrar la traza original, pasando por un puente de hierro y ya, siguiendo recto durante un par de kilómetros para llegar a Quart...es ese tramo?feliuet escribió:Hola a todos
El Feliuet progresa por todos lados, yo, por mi parte, espero que mi humilde labor sea digna de la obra del maestro, en ello va mi esfuerzo.
Un saludo
---------------------------------------------------------------------------------
"Tant a l'hivern com a l'estiu, surt cofoi de Sant Feliu, i amb cendres de cenicero, ja arriba a l'apeadero.
El mira un pagès que llaura, passant pel pont de Ridaura, fins que diu: aquí jo em paro, l'estació de Castell d'Aro.
Per un camp de sorra fina, ja n'és a Santa Cristina i després, pitant, pitant, fa l'entrada a Font Picant.
Enmig d'una gran fumera, ja el tenim a Llagostera i on veus cantines de llet és la parada d'Asclet.
Ben de pressa ara sí va, que l'esperen a Cassà.
Però no pot correr en excés, que deu pararse a Llebrés.
Com qui menja galetilles, s'atura un xic a Llambilles i amb un segon de retard ara és al poble de Quart.
Guaitant per la finestra, veus que som a la Creueta i al cap de ben poca estona ja arriba, per fi, a Girona".
Volver a Diseño de trenes MSTS
Usuarios navegando por este Foro: No hay usuarios registrados visitando el Foro y 29 invitados